نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتمند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو
سرخط خبرها

ساعت بازی فینال جام حذفی بین نساجی و آلومینیوم| برخورد غول‌کش‌ها در ایستگاه قهرمانی

  • کد خبر: ۱۰۶۳۳۶
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
ساعت بازی فینال جام حذفی بین نساجی و آلومینیوم| برخورد غول‌کش‌ها در ایستگاه قهرمانی
شگفتی‌سازان از ساعت ۲۰:۳۰ امشب فینال جام حذفی را برگزار می‌کنند.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ شگفت‌انگیزترین فینال جام حذفی از ساعت ۲۰:۳۰ امشب برگزار می‌شود و دو تیم نساجی و آلومینیوم اراک باید در ورزشگاه آزادی به‌مصاف هم بروند. ابتدا قرار بود این مسابقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شود، سپس به درخواست دو باشگاه آلومینیوم و نساجی محل برگزاری فینال به تهران تغییر پیدا کرد تا به‌جهت نزدیکی به اراک و قائمشهر، هواداران دو باشگاه راحت‌تر بتوانند در ورزشگاه حاضر شوند.

نساجی با شکست آرمان‌گهر، گل‌گهر، استقلال و مس کرمان فینالیست شد و آلومینیوم اراک هم برای رسیدن به فینال از سد فجر‌سپاسی، سپاهان، پرسپولیس و خلیج فارس ماهشهر گذشت. نکته جالب اینکه دو تیم در ۱۴‌اردیبهشت در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر باید دوباره با هم بازی کنند، مسابقه‌ای که قطعا به‌اندازه فینال حساس و مهم نخواهد بود. در جدول لیگ، آلومینیوم سی‌امتیازی است و سه امتیاز بیشتر از نساجی مازندران دارد و در رده دهم ایستاده است؛ دو پله بالاتر از نساجی، اما جام حذفی شرایط خاص خود را دارد.

غول‌کش‌ها در ایستگاه آخر

این دو تیم کاری کردند که خبری از دربی در فینال جام حذفی نباشد؛ هر‌چند که هواداران نساجی در بازی مقابل مس کرمان نشان دادند که ورزشگاه آزادی حتی در روزی که خبری از بازی استقلال و پرسپولیس نباشد، می‌تواند میزبان تماشاگران زیادی باشد. هر دو تیم برای اولین‌بار حضور در فینال جام‌حذفی را تجربه می‌کنند. اگر الهامی بتواند آلومینیوم را شکست دهد، برای دومین بار به‌عنوان سرمربی، قهرمانی جام حذفی را تجربه خواهد کرد و اگر آلومینیوم برنده بازی امشب شود، سیدمهدی رحمتی که پیش‌از‌این قهرمانی در جام حذفی را به‌عنوان بازیکن تجربه کرده، اولین جام دوران سرمربیگری‌اش را دشت خواهد کرد.

صداقت: فینال جام حذفی مهیج خواهد بود

مصطفی صداقت، مربی مشهدی تیم فوتبال نساجی، که به‌خاطر محرومیت ساکت الهامی و غیبت این مربی در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شده بود، درباره بازی امشب تیمش گفت: همیشه بازی فینال حساس و هیجان‌انگیز بوده است. دو تیم با شرایط خاص به فینال رسیده‌اند و تیم‌های مدعی را حذف کرده‌اند. قطعا این بازی، یکی از بازی‌های مهیج و حساس خواهد بود. او در ادامه افزود: بعد از بازی با مس کرمان، تمام مدیران نساجی تأکید کردند که تیم باید آرامش داشته باشد تا از فینال جام حذفی لذت ببریم. ساکت الهامی تأکید داشته است که باید از بازی لذت برد. باید از این فرصت برای نمایش کیفیت فوتبالی‌مان استفاده کنیم. شک نکنید که اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

آقای حدادیان بار تیم را یک‌تنه به دوش کشیدند و باید در شهر‌های مختلف بازی‌ها را برگزار می‌کردیم. این فینال یک هدیه به مجموعه تیم بود و یک هدیه به هواداران بود که حتی نتوانستند یک جلسه تمرینی تیم را ببینند. ما برای رسیدن به این رؤیا خیلی تلاش کردیم و ما به هواداران این قول را می‌دهیم که مانند یک جنگجوی مبارز تمام تلاشمان را می‌کنیم. مربی نساجی تأکید کرد: بازی‌های این فصل نساجی و تقابل ما مقابل تیم‌های بزرگ نشان داده است که ما می‌خواهیم بهترین کیفیت را ارائه دهیم. شک نکنید تیم ساکت الهامی قطعا به‌دنبال فوتبال زیباست.

فاضلی: آلومینیوم شرایط حضور در آسیا را دارد

مربی تیم فوتبال آلومینیوم نیز درباره بازی امروز گفت: به تیم خوب نساجی بابت حضور در فینال جام حذفی تبریک می‌گویم. خوش‌حالیم که دو تیم ریشه‌دار و پرهوادار فینال جام حذفی را برگزار خواهند کرد و امیدوارم در یک نبرد جوانمردانه، هر تیمی که لیاقت بیشتری داشته باشد، پیروز میدان شود. نساجی شایسته حضور در فینال بوده و مسیر سختی را تا فینال پیش برده است.

وحید فاضلی در ادامه گفت: ما شناخت خوبی از تیم نساجی داریم. در رقابت‌های جام حذفی، مهم‌ترین فاکتور استقامت ذهنی است و هر تیمی این مسئله را تا فینال رعایت کند، می‌تواند به موفقیت برسد. ما سعی کردیم بعد از بازی مقابل پرسپولیس، فضای آرامی برای تیم فراهم کرده و بازیکنان را برای این بازی آماده کنیم. بازیکنان بازخورد خوبی به ما دادند و ما سخت تلاش کردیم و وقت گذاشتیم تا کمک‌های لازم صورت بگیرد و امیدوارم بتوانیم به ایده‌آل‌های خود برسیم.

مربی اراکی‌ها در پاسخ به این سؤال که آیا آلومینیوم در صورت قهرمانی، شرایط لازم را برای حضور در آسیا دارد، گفت: تیم ما به لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شرایط حضور در آسیا را داشته و زیرساخت خوبی دارد. در برخی جزئیات مشکل وجود دارد که آن‌ها هم حل‌شدنی است. مربی آلومینیوم در پایان درباره احتمال خستگی بازیکنان در فینال جام حذفی خاطرنشان کرد: هر دو تیم زمان لازم برای ریکاوری داشته‌اند و تأثیر خاصی نخواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->